Глобальна ціль №13
En
Підвищити опірність і здатність адаптуватися до небезпечних кліматичних явищ і стихійних лих у всіх країнах.
ПРОГРАМА ЗІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ «ЦІЛЬ 4 НУЛІ: РАЗОМ ЗАРАДИ МАЙБУТНЬОГО»
Назва проєкту
Період реалізації
2017 – 2030
13.1:
ЗАВДАННЯ
Програма має чотири основні цілі, яких компанія повинна досягти до 2030 року:
РІШЕННЯ
Завдання до 2022 року:

• 50% зниження викидів вуглецю від пивоварень.

• 100% електроенергії надходить до пивоварень від
відновлюваних джерел.

• 0 використання вугілля на пивоварнях.

• 15% зменшення вуглецевого сліду від готової продукції.

• 25% скорочення обсягів використання води пивоварнями.

• 2,5 гл/гл використання води.

• 2,0 гл/гл використання води на всіх пивоварнях.

• співпраця заради охорони спільних водних ресурсів.

• 100% надання інформації з відповідального споживання за допомогою етикеток та активації бренду.

• 100% доступність безалкогольних напоїв.

• зменшення кількості нещасних випадків щороку.
Покращувати профілактику та лікування залежності від психоактивних речовин, у тому числі зловживання наркотичними засобами й алкоголем.
3.5:
Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group та одним із найбільших виробників пива в Україні. До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в Запоріжжі, Києві та Львові. При цьому Львівська пивоварня перша промислова пивоварня країни. У компанії працють більше 1500 осіб. У портфель Carlsberg в Україні входять: пиво, сидр і безалкогольні напої таких торгових марок, як «Львівське», Robert Doms, Carlsberg, Kronenbourg 1664, «Квас Тарас», Somersby, Guinness та інші.
Поліпшити просвітництво, поширення інформації і можливості людей та установ щодо пом'якшення гостроти та послаблення наслідків зміни клімату, адаптації до них і раннього попередження.
13.3:
РЕЗУЛЬТАТ
Використання біогазу. У 2019 році 11% природного газу було заміщено біогазом, який виробляється при очищуванні стічних вод на очисних спорудах перед викидом у міську каналізацію.

Повторне використання скляної пляшки. В 2019 році Carlsberg Ukraine повторно використала близько 136 млн скляних пляшок, що складає 44% від об'єму вторинних продажів пива у скляній тарі.

Заводи Carlsberg Group в Україні є одними з найефективніших щодо використання води.

Станом на травень 2020 року Carlsberg Ukraine використовує 2,45 гл/гл води для виготовлення пива, що випереджає ціль, встановлену Групою до 2022 року – 2,5 гл/гл. Це стало можливим завдяки численним проєктам на кожному виробничому майданчику, в тому числі завдяки повторному використанню для технічних потреб.
Організатори та виконавці проєкту
ESG показники
До 2020 року у всьому світі вдвічі скоротити кількість смертей і травм унаслідок дорожньо-транспортних пригод.
3.6:
До 2030 року істотно підвищити ефективність водокористування в усіх секторах та забезпечити стійкий забір і подачу прісної води для вирішення проблеми нестачі води та значного скорочення кількості осіб, які страждають від нестачі води.
6.4:
До 2030 року значно збільшити частку енергії з відновлюваних джерел у світовому енергетичному балансі.
7.2:
До 2030 року забезпечити комплексне управління водними ресурсами на всіх рівнях, в тому числі за необхідності – на основі транскордонного співробітництва.
6.5:
До 2030 року подвоїти глобальний показник підвищення енергоефективності.
7.3:
Захищати трудові права і сприяти забезпеченню надійних і безпечних умов праці для всіх трудящих, включаючи трудящих-мігрантів, особливо. жінок-мігрантів, та осіб, які не мають стабільної зайнятості.
8.8:
До 2030 року домогтися раціонального освоєння й ефективного використання природних ресурсів.
12.2:
Рекомендувати компаніям, особливо великим і транснаціональним, застосовувати стійкі методи виробництва та відображати інформацію про раціональне використання ресурсів у своїх звітах.
12.6:
Надавати країнам, що розвиваються, допомогу в нарощуванні їхнього науково-технічного потенціалу для переходу до більш раціональних моделей споживання і виробництва.
12.a:
Завдання до 2030 року:

• 0 викидів вуглецю від пивоварень.

• 30% зменшення вуглецевого сліду готової продукції.

• 50% скорочення обсягів використання води пивоварнями.

• 1,7 гл/гл використання води.

• співпраця заради охорони спільних водних ресурсів.

• щорічне покращення ситуації зі ставленням до відповідального споживання на наших ринках.

• 0 випадків із втратою працездатності.
Розширення асортименту безалкогольної продукції. З початку впровадження програми портфель безалкогольних брендів компанії був розширений на 4%.

Carlsberg Ukraine щорічно долучається до Всесвітнього дня відповідального споживання пива. У 2019 році працівники компанії провели бесіди про неприпустимість продажу алкоголю неповнолітнім із продавцями у 20 000 торгових точок.

Захист життя і здоров'я співробітників та підрядників. В компанії проводиться навчання, надаються засоби захисту на виробництві, проводиться робота з підрядниками.
Глобальні цілі
Організатори та виконавці проєктів
Мережа Глобального Договору в Україні є офіційним представником глобальної мережі UN Global Compact

Як особлива ініціатива Генерального секретаря ООН, Глобальний договір Організації Об'єднаних Націй – це заклик до компаній погоджувати свою діяльність та стратегію з десятьма універсальними принципами у галузі прав людини, праці, навколишнього середовища та боротьби з корупцією. Створений у 2000 році, мандат Глобального договору ООН полягає в керівництві та підтримці глобальної ділової спільноти у просуванні цілей та цінностей ООН за допомогою відповідальних корпоративних практик. Маючи понад 10 000 компаній та 3000 підписантів, що не є комерційними організаціями, з більш ніж 160 країнах та понад 60 локальних мереж, це найбільша ініціатива корпоративного сталого розвитку у світі.
Приєднуйся до Глобального договору ООН в Україні
Made on
Tilda