Глобальна ціль №2
En
До 2030 року покінчити з голодом і забезпечити всім, особливо малозабезпеченим і вразливим групам населення, включаючи немовлят, цілорічний доступ до безпечної, поживної та достатньої їжі.
«ТИ ЗМОЖЕШ – METRO ДОПОМОЖЕ»:
ІНІЦІАТИВА БОРОТЬБИ З ГОЛОДОМ
ТА ЗМЕНШЕННЯМ КІЛЬКОСТІ ВІДХОДІВ У ХАРЧОВІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ
Назва проєкту
Період реалізації
2011 – по сьогодні
Кількість партнерів
90 +
2.1:
До 2030 року підвищити життєстійкість малозабезпечених і осіб, які перебувають в уразливому становищі, зменшити їх незахищеність і вразливість перед викликаними зміною клімату екстремальними явищами та іншими економічними, соціальними й екологічними потрясіннями і лихами.
1.5:
ЗАВДАННЯ
Зменшити кількість відходів у харчовій промисловості та боротися з голодом шляхом передачі продовольчих та непродовольчих товарів тим верствам населення, які найбільше їх потребують – дітям, інвалідам, пенсіонерам, малозабезпеченим.
РІШЕННЯ
Співпраця з «продовольчим банком»; організація регулярних благодійних ініціатив: «METRO Миколай», «Поділись Великоднім сніданком», «Збери шкільний портфелик», в рамках яких організовано збір продуктових та непродовольчих товарів та передання їх благодійним та громадським організаціям у всіх містах присутності METRO в Україні.
РЕЗУЛЬТАТ
Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» співпрацює з Київським міським благодійним фондом «Фудбенк» у рамках концепції «продовольчий банк» – компанія передає продовольчі та непродовольчі товари, термін зберігання яких добігає кінця, чи з пошкодженою упаковкою благодійному фонду, а «Фудбенк» розповсюджує їх серед неприбуткових організацій у найбільших містах України.

Через відповідні установи допомогу надано більш ніж 90 інституціям. Реципієнтами стали діти-сироти, багатодітні сім'ї, люди з інвалідністю, тимчасово переміщені особи, пенсіонери.
Благодійна організація «Фонд «АСПЕРН»
У результаті перемогу здобули 4 проєкти:
з проектом «Здорова кухня для дітей та молоді», метою якого є вдосконалення роботи кухні, програми харчування дітей та молоді, підвищення компетенції працівників, які працюють із дітьми з питань здорового харчування та здорового способу життя, проведення різноманітних заходів та кулінарних майстер-класів.
Благодійний фонд «Карітас Маріуполь»
з проєктом, метою якого є створення кризового фонду для забезпечення базових потреб людей, які опинилися в складних життєвих обставинах.
Благодійний фонд «Карітас Полтава»
з справедливість Мир проєктом та «Тренінгова кухня для підлітків та молоді з інвалідністю», метою якого є створити та облаштувати тренінгову соціальну кухню, де підлітки та молодь з інвалідністю зможуть отримувати кулінарні навички та проводити пізнавальні зустрічі.
Громадська організація «Лярш-Ковчег»
з проєктом «Моя особливість – моя перевага», метою якого є підвищити рівень соціалізації людей з розумовими порушеннями у суспільстві, збільшити соціально-побутові навички (самообслуговування, позитивної поведінки, приготування їжі, прибирання, користування грошима, орієнтування в просторі, користування електротехнікою, тощо).
ЕФЕКТ ВІД ПРОЄКТУ
Згідно зі статистикою компанії, основний тип продукції, переданої на благодійність, належить до категорій товарів: бакалія, випічка, кондитерські вироби, фрукти та овочі.

Реалізовано соціальну програму «Ти зможеш – METRO допоможе», мета якої – підтримка продовольчими та непродовольчими товарами з асортименту ТЦ METRO благодійних та громадських організацій, що опікуються людьми, які опинились у складних життєвих обставинах. У програмі взяли участь 27 благодійних та громадських організацій з 20 населених пунктів України, які представили 54 проєкти, що впроваджують у рамках своїх соціальних ініціатив.
Організатори та виконавці проєкту
METRO – провідна міжнародна компанія, що спеціалізується на оптовій торгівлі у сфері продуктового рітейлу. Компанія представлена у 24 країнах, з головним офісом у місті Дюссельдорф, Німеччина. Налічуючи понад 150 000 співробітників у світі. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 26-ма класичними центрами оптової торгівлі в 18 містах.
ESG показники
Глобальні цілі
Організатори та виконавці проєктів
Мережа Глобального Договору в Україні є офіційним представником глобальної мережі UN Global Compact

Як особлива ініціатива Генерального секретаря ООН, Глобальний договір Організації Об'єднаних Націй – це заклик до компаній погоджувати свою діяльність та стратегію з десятьма універсальними принципами у галузі прав людини, праці, навколишнього середовища та боротьби з корупцією. Створений у 2000 році, мандат Глобального договору ООН полягає в керівництві та підтримці глобальної ділової спільноти у просуванні цілей та цінностей ООН за допомогою відповідальних корпоративних практик. Маючи понад 10 000 компаній та 3000 підписантів, що не є комерційними організаціями, з більш ніж 160 країнах та понад 60 локальних мереж, це найбільша ініціатива корпоративного сталого розвитку у світі.
Приєднуйся до Глобального договору ООН в Україні
Made on
Tilda