Глобальна ціль №4
En
До 2030 року забезпечити, щоб усі учні здобували знання і навички, необхідні для сприяння сталому розвитку, у тому числі шляхом навчання з питань сталого розвитку та сталого способу життя.
ECOMON – СТАЛЕ СПОЖИВАННЯ ДЛЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
Назва проєкту
Період реалізації
2008 – 2020
Кількість партнерів
10
4.7:
ЗАВДАННЯ
Включення Цілей сталого розвитку у сфері екології у систему шкільної освіти.

Мотивувати підростаюче покоління змінювати свої старі звички на сталі, керуючись принципами сталого способу життя.
До 2030 року забезпечити, щоб люди в усьому світі мали відповідну інформацію та відомості про сталий розвиток і спосіб життя в гармонії з природою.
12.8:
БІЗНЕС-ЕФЕКТ ВІД ПРОЄКТУ
РІШЕННЯ
Створено сайт для педагогічних працівників, завдяки якому вчитель має додаткову можливість «вмонтувати» тему сталого розвитку в кожен із предметів, що передбачені шкільною програмою. Цього вимагає реформа системи освіти згідно з Законом України «Про освіту» та реалізація наскрізної змістової освітньої лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток».

Серцем сайту є унікальний сервіс-конструктор із наведеними готовими прикладами вправ та завдань на тему сталого способу життя з різних предметів.

Вчитель матиме змогу в декілька «кліків» підготуватись до будь-якого уроку і через підготовлені в рамках проєкту вправи і завдання, розкрити тему сталого споживання. Всі матеріали адаптовані до застосування у різних предметах навчальної програми 5-7 класів.
РЕЗУЛЬТАТ
Для включення Цілей сталого розвитку в шкільну освіту проєкт об'єднав зусилля державних та приватних партнерів: Міністерства освіти і науки України, Міністерства енергетики та захисту довкілля України, Національної академії педагогічних наук України (НАПН), Інституту модернізації змісту освіти МОН України, Державної екологічної академії післядипломної освіти та управління, ВГО «Жива планета» та ГО «Зелений Центр «Метінвест».
Організатори та виконавці проєкту
ESG показники
Поліпшити просвітництво, поширення інформації і можливості людей та установ щодо пом'якшення гостроти та послаблення наслідків зміни клімату, адаптації до них і раннього попередження.До 2030 року забезпечити, щоб усі учні здобували знання і навички, необхідні для сприяння сталому розвитку, у тому числі шляхом навчання з питань сталого розвитку та сталого способу життя.
13.3:
Сайт працює у тестовому режимі. Контент вже готовий. У подальшому він буде перенесений на сайт Міносвіти і поширюватиметься через ресурси партнерів та освітянські портали.

Крім цього, надається можливість не тільки застосувати контент ресурсу, а й поділитись авторськими прикладами завдань на сайті. Їх кількість, з часом, має збільшуватись користувачами сайту вчителями. Періодично формуватиметься рейтинг завдань за популярністю, а його лідери будуть нагороджуватись командою EcoMON.
Завдяки цій ініціативі понад 2,5 тисячі вчителів зможуть надати 4 мільйонам учнів знання про те, як:

• берегти ресурси;

• вести здоровий спосіб життя;

• сортувати відходи;

• купувати те, що необхідно й обирати екологічне;

• дбайливо ставитись до природи.
Глобальні цілі
Організатори та виконавці проєктів
Мережа Глобального Договору в Україні є офіційним представником глобальної мережі UN Global Compact

Як особлива ініціатива Генерального секретаря ООН, Глобальний договір Організації Об'єднаних Націй – це заклик до компаній погоджувати свою діяльність та стратегію з десятьма універсальними принципами у галузі прав людини, праці, навколишнього середовища та боротьби з корупцією. Створений у 2000 році, мандат Глобального договору ООН полягає в керівництві та підтримці глобальної ділової спільноти у просуванні цілей та цінностей ООН за допомогою відповідальних корпоративних практик. Маючи понад 10 000 компаній та 3000 підписантів, що не є комерційними організаціями, з більш ніж 160 країнах та понад 60 локальних мереж, це найбільша ініціатива корпоративного сталого розвитку у світі.
Приєднуйся до Глобального договору ООН в Україні
Made on
Tilda