Глобальна ціль №5
En
Створити умови для ліквідації всіх форм дискримінації щодо жінок і дівчат.
WOMEN EMPOWERMENT PRINCIPLES В ДІЇ: ІНТЕГРАЦІЯ ПРИНЦИПІВ ГЕНДЕРНОЇ РІВНОСТІ В РОБОТУ БІЗНЕСУ
Назва проєкту
Період реалізації
2019 – по сьогодні
5.1:
ЗАВДАННЯ
Створити корпоративну систему підтримки розвитку та розширення прав і можливостей жінок, сприяти популяризації принципів гендерної рівності, протидіяти поширенню гендерних стереотипів, дискримінації та насильства.
РІШЕННЯ
Підписання та інтеграція Women Empowerment Principles в корпоративні політики та програми, контент та адвокаційну діяльність медіагрупи, розширення партнерства заради сприяння 5 цілі сталого розвитку та протидія насильству і дискримінації, шляхом:

підписання СЕО StarLightMedia Михайло Царьовим Women Empowerment Principles;

• проведення корпоративного аудиту щодо гендерного гепу у кар'єрних призначеннях та виплатах;

• використання Weps Gap Analysis Tool для оцінки практик компанії та аналізу досягнутого прогресу;

• розробки плану на рік, що включає в себе завдання щодо інтеграції принципу гендерної рівності та недискримінації у всі ключові аспекти роботи компанії: рекрутинг співробітників та управління людським капіталом, створення контенту, співпрацю з підрядниками та партнерами, а також адвокаційну діяльність медіагрупи;
Знизити рівень гендерно зумовленого та домашнього насильства, забезпечити ефективне запобігання його проявам та своєчасну допомогу постраждалим.
5.2:
Заохочувати спільну відповідальність за ведення господарства та виховання дитини.
5.3:
Кількість партнерів
5+
StarLightMedia – перша українська компанія, що долучилась до Women Empowerment Principles.

Створено відділ сталого розвитку з метою системної роботи над досягненням прогресу у сфері гендерної рівності.

Корпоративний аудит визначив, що гендерний геп в оплаті праці та кар'єрних призначеннях відсутній.

Рекрутинг співробітників, написання вакансій та посадових інструкцій відбувається за принципом гендерної нейтральності та повідомлення про відданість компанії темі гендерної рівності.

Впроваджено корпоративну програму підтримки батьківства, що сприяє спільній відповідальності за виховання дитини та розширює можливості й підтримку жінок.

Women Empowerment Principles та правила щодо заборони будь-яких проявів дискримінації інтегровано у корпоративний кодекс етики; На корпоративному та персональному рівнях здійснюється підтримка руху HeforShe в Україні.

Надано широку медійну підтримку Третьому Українському Жіночому Конгресу з метою актуалізації проблеми, адвокації теми, підтримки громадянського та політичного руху щодо гендерної рівності в українському інформаційному просторі.
Розширити економічні можливості жінок.
5.6:
РЕЗУЛЬТАТ
БІЗНЕС-ЕФЕКТ ВІД ПРОЄКТУ
StarLightMedia – українська компанія-лідер з виробництва і дистрибуції контенту для телевізійного ефіру та діджиталплатформ. До складу StarLightMedia входять канали ICTV, СТБ, Новий та Оце!
Організатори та виконавці проєкту
ESG показники
• публічного комітменту щодо реалізації плану дій в рамках Women Empowerment Principles, а також прихильності до цінності гендерної рівності та принципів сталого розвитку;

• напрацювання плану протидії домашньому насильству та визначення нульової толерантності до будь-яких форм дискримінації;

• висвітлення проблем та поточних бар'єрів для досягнення гендерної рівності в Україні у новинах та спеціальних проєктах медіагрупи;

• партнерства з профільними інституціями ООН та громадськими організаціями заради сприяння досягненню 5 цілі сталого розвитку, а саме з: Глобальним договором ООН, ООН жінки, Фондом з народонаселення, Національним демократичним інститутом та громадськими активістами в сфері гендерної рівності;

• щорічної звітності перед зацікавленими сторонами щодо досягнутого прогресу, запланованих корегувальних дій та планів на наступний рік, з метою забезпечення прозорості та розширення мережі партнерства задля досягнення гендерної рівності.
Впроваджено систему фіксації компаній, власницями чи керівницями яких є жінки, з метою подальшого становлення цілі щодо відсотка партнерств із фірмами, що належать жінкам.

Реалізовано спеціальний проєкт «Тато на карантині» з метою популяризації рівного батьківського залучення до виховання дитини. Лідери думок з усіх телеканалів медіагрупи долучились до проєкту, щоб поділитись власним досвідом та закликати інших татів до наслідування.

У рамках проєкту «Від пацанки до панянки» реалізовано проєкт присвячений протидії домашньому насильству та захисту його жертв.

Забезпечено регулярне висвітлення теми гендерної рівності у новинах StarLightMedia.
Глобальні цілі
Організатори та виконавці проєктів
Мережа Глобального Договору в Україні є офіційним представником глобальної мережі UN Global Compact

Як особлива ініціатива Генерального секретаря ООН, Глобальний договір Організації Об'єднаних Націй – це заклик до компаній погоджувати свою діяльність та стратегію з десятьма універсальними принципами у галузі прав людини, праці, навколишнього середовища та боротьби з корупцією. Створений у 2000 році, мандат Глобального договору ООН полягає в керівництві та підтримці глобальної ділової спільноти у просуванні цілей та цінностей ООН за допомогою відповідальних корпоративних практик. Маючи понад 10 000 компаній та 3000 підписантів, що не є комерційними організаціями, з більш ніж 160 країнах та понад 60 локальних мереж, це найбільша ініціатива корпоративного сталого розвитку у світі.
Приєднуйся до Глобального договору ООН в Україні
Made on
Tilda