Глобальна ціль №8
En
Просувати розвиток політики, яка сприяє продуктивній діяльності, створенню гідних робочих місць, підприємництву, творчості й інноваційній діяльності, та заохочувати офіційне визнання і розвиток мікро-, малих і середніх підприємств.
ПРОЄКТ ПІДТРИМКИ Й РОЗВИТКУ ЛОКАЛЬНИХ ГАСТРОПІДПРИЄМЦІВ ТА МАЛОГО БІЗНЕСУ «ЛАВКА ТРАДИЦІЙ»
Назва проєкту
Період реалізації
2011 – 2020
8.6:
ЗАВДАННЯ
• підтримати локальних виробників продуктів, які створюються в Україні;

• надати малим українським господарствам доступ до великої торговельної мережи;

• познайомити українців із продукцією крафтових виробників;

• навчити малих виробників, як створити із їхнього гастро-проєкту працюючий бізнес, що буде цікавити торговельні мережі.
РІШЕННЯ
Створення платформи, яка буде об'єднувати, підтримувати та розвивати гастропідприємців – «Лавка Традицій» на базі національної мережі «Сільпо».

З 2011 року команда шукає нових героїв фудіндустрії по всій Україні: знайомиться, перевіряє продукцію, виробництво, документи, допомагає з маркетингом, підбором правильного асортименту. З учасниками працюють відділи контролю якості, логістики, юристи, допомагаючи з документами, стандартами, навчаючи правильного зберігання, оформлення етикеток і багато іншого. Резиденти отримують лояльні фінансові умови для продажу продукції в супермаркетах, і до них не висувають вимог щодо мінімальних обсягів поставок.
Кількість партнерів
140 +
Підтримувати позитивні економічні, соціальні та екологічні зв'язки між міськими, приміськими і сільськими районами на основі підвищення якості планування національного та регіонального розвитку.
11.a:
РЕЗУЛЬТАТ
З 2015 року учасники «Лавки Традицій», кожен у своєму регіоні, постачають натуральну сировину у власні сироварні «Чізарні» безпосередньо всередині супермаркетів.

З 2017 року в «Сільпо» у Києві, Дніпрі, Львові та Одесі проводяться фестивалі локальної гастрономії True & Local, на яких гості можуть відвідати лекції, майстер-класи та зустрітися з виробниками. Заходи допомагають знаходити гіперлокальних постачальників, які виготовляють продукти тільки для свого регіону.

Організовуються щотижневі дегустації в супермаркетах «Виробник пригощає», а з 2019 року — гастротури «Агромадри» на самі ферми. У 2019 році стартував освітній проєкт «Фудпросвіта», який дає можливість отримати тестові продажі в мережі «Сільпо».

Передбачений і грантовий фонд: першими такими студентами стала сім'я з Сомалі, яка займається виробництвом соусів та за підтримки ООН запустила бізнес в Одеській області.
БІЗНЕС-ЕФЕКТ ВІД ПРОЄКТУ
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України.
Станом на 1 травня 2020-го нараховує 260 супермаркетів, у тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group
Забезпечити розробку і здійснення стратегій заохочення сталого туризму, який сприяє створенню робочих місць, розвитку місцевої культури і виробництву місцевої продукції.
8.9:
Організатори та виконавці проєкту
ESG показники
Глобальні цілі
Організатори та виконавці проєктів
Мережа Глобального Договору в Україні є офіційним представником глобальної мережі UN Global Compact

Як особлива ініціатива Генерального секретаря ООН, Глобальний договір Організації Об'єднаних Націй – це заклик до компаній погоджувати свою діяльність та стратегію з десятьма універсальними принципами у галузі прав людини, праці, навколишнього середовища та боротьби з корупцією. Створений у 2000 році, мандат Глобального договору ООН полягає в керівництві та підтримці глобальної ділової спільноти у просуванні цілей та цінностей ООН за допомогою відповідальних корпоративних практик. Маючи понад 10 000 компаній та 3000 підписантів, що не є комерційними організаціями, з більш ніж 160 країнах та понад 60 локальних мереж, це найбільша ініціатива корпоративного сталого розвитку у світі.
Приєднуйся до Глобального договору ООН в Україні
Made on
Tilda