Глобальна ціль №9
En
Розвивати якісну, надійну, стійку та сталу інфраструктуру, включаючи регіональну та транскордонну інфраструктуру, з метою підтримки економічного розвитку та добробуту людей, приділяючи особливу увагу забезпеченню недорогого і рівноправного доступу для всіх.
РОЗШИРЕННЯ ДОСТУПУ ДО ШВИДКІСНОГО МОБІЛЬНОГО ІНТЕРНЕТУ ТА ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УКРАЇНІ
Назва проєкту
Період реалізації
2015 – по сьогодні
9.1:
ЗАВДАННЯ
Розширити доступ до інформаційно-комунікаційних технологій та забезпечити доступ до швидкісного мобільного інтернету на більшості територій України.
РІШЕННЯ
Компанія з 2015 року почала впроваджувати технології 3G та 4G, аби надавати населенню послуги передачі даних на основі широкого спектру мобільних технологій, а також створила освітні програми з цифрової грамотності для населення:

• У 2015 році Київстар запустив послуги передачі даних на основі технології 3G.

• У квітні 2018 Київстар запустив послуги передачі даних на основі технології 4G.

• З 2015 Київстар інвестував понад 25 мільярдів гривень у придбання ліцензій на спектр частот, будівництво інфраструктури та базових станцій для розвитку в Україні 3G і 4G.

• У вересні 2019 року Київстар відкрив першу онлайн-школу цифрової грамотності. Наразі на платформі доступний базовий курс із мобільної грамотності «Смартфон для батьків», завдання якого – допомогти представникам старшого покоління освоїти сучасні технології та пристрої.
РЕЗУЛЬТАТ
Станом на квітень 2020 року мережа 4G національного телеком-оператора Київстар охоплює понад 11 тисяч населених пунктів, де проживає майже 79% населення України.

Станом на квітень 2020 року 88% абонентів Київстар мають доступ до швидкісного мобільного інтернету 4G та 91% – до 3G.

З часу запуску оператором 4G зв'язку в квітні 2018 року, послугами за новою технологією вже скористалось понад 10 мільйонів абонентів, а загалом послугами мобільного інтернету користуються понад 16 мільйонів абонентів Київстар.

Компанія забезпечує найвищу середню швидкість мобільного інтернету серед інших мереж України. Це підтверджують дані за 2018 і 2019 роки міжнародних компаній Ookla та nPerf, які аналізують швидкість мобільних мереж по всьому світу. Так, за останній рік середня швидкість мобільного інтернету в 4G мережі Київстар була 27,7 Мб/с.

Згідно з дослідженням NPS абонентів Київстар, яке проводить компанія, станом на 1-й квартал 2020 року проникнення смартфонів серед абонентів віком 55+ років становило 50%, це на 12% перевищує аналогічний показник за 1-й квартал 2019 року.
Кількість партнерів
10 +
БІЗНЕС-ЕФЕКТ ВІД ПРОЄКТУ
Істотно розширити доступ до інформаційно-комунікаційних технологій і прагнути до забезпечення загального і недорогого доступу до інтернету.
9.c:
Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, що надає послуги зв'язку та передачі даних на основі широкого спектру мобільних та фіксованих технологій, у тому числі зв'язку 3G та 4G для 26,2 млн абонентів.
Організатори та виконавці проєкту
ESG показники
Глобальні цілі
Організатори та виконавці проєктів
Мережа Глобального Договору в Україні є офіційним представником глобальної мережі UN Global Compact

Як особлива ініціатива Генерального секретаря ООН, Глобальний договір Організації Об'єднаних Націй – це заклик до компаній погоджувати свою діяльність та стратегію з десятьма універсальними принципами у галузі прав людини, праці, навколишнього середовища та боротьби з корупцією. Створений у 2000 році, мандат Глобального договору ООН полягає в керівництві та підтримці глобальної ділової спільноти у просуванні цілей та цінностей ООН за допомогою відповідальних корпоративних практик. Маючи понад 10 000 компаній та 3000 підписантів, що не є комерційними організаціями, з більш ніж 160 країнах та понад 60 локальних мереж, це найбільша ініціатива корпоративного сталого розвитку у світі.
Приєднуйся до Глобального договору ООН в Україні
Made on
Tilda